FAQS

Her er svar på nogle almindelige spørgsmål til at hjælpe dig med



Betaling og fakturering

Sådan handler du på getspecial.dk?

1. Find den eller de varer du ønsker at købe og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og derefter godkend købet

Hvordan får jeg min faktura?

Din faktura, får du sendt direkte fra ePay i den e-mailadresse, du har angivet i ordren.

Levering

Hvornår afsendes min bestilling?

Alle ordre bestilt inden kl 17 på hverdage( mandag-fredag) afsendes samme dag. Når din ordre er sendt, vil du modtage en bekræftelse forsendelse e-mail med alle oplysninger om hvordan din ordre vil blive leveret til dig. alle pakker bliver sendt med Post Danmark.

Er det muligt at vælge en anden leveringsadresse?

Ja selvfølgelig er det muligt at vælge en anden leveringsadresse, når du bestiller ordren,blot tilføje den adresse, du vil bruge til forsendelse ved kassen, og vi vil tage os af resten.

Hvis du ikke har modtaget din pakke inden for en uge?

Kontakt os på info@getspecial.dk og send os dit ordrenummer. Vi vil kontrollere din bestilling og gøre det bedste vi kan for at sikre din pakke kommer frem.

Hvis jeg lavede en fejl med min ordre, kan jeg ændre det?

Så længe en vare ikke er afsendt eller allerede gået i produktion kan du uden problemer lave ændringer til din bestilling, men hvis din bestilling er sendt eller allerede gået i produktion, kan vi ikke foretage nogen ændringer.

Returnering og Afbestilling

Kan jeg returnere min vare?

Desværre kan vi ikke acceptere returnering af specialfremstillede gaver, medmindre der er et problem med selve produktet. Venligst kontakt os via telefon eller e-mail og vi vil forsøge at løse problemet